Reisdag 10 donderdag 16 juni - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van gurbe woude - WaarBenJij.nu Reisdag 10 donderdag 16 juni - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van gurbe woude - WaarBenJij.nu

Reisdag 10 donderdag 16 juni

Door: gurbefeikje

Blijf op de hoogte en volg gurbe

17 Juni 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Reisdag 10 donderdag 16 juni

We vertrekken vroeg uit onze cabin (foto) om af te zakken naar het Zuiden. Het is geyser dag, met als hoogtepunt een bezoek aan de old faithfull foto) . In tegenstelling tot de afgelopen dagen valt het weer tegen. Het is droog, maar er staat een harde en koude wind. Het heeft meer van een maartse dag dan een zomerse dag in juni.

Bij de Old Faithfull is het razend druk. De geyser komt om het uur tot uitbarsting. We pakken ons moment mee en zoeken dan The Snow Lodge op waar internet beschikbar is. We zoeken contact met onze kids en plaatsen ons reisverslag.

Daarna zakken we af naar Jackson, onderweg is er veel sneeuw langs de weg en in de bossen en we komen langs een meer dat nog voor 90% met ijs bedekt is. De natuur loopt hier drie weken achter bij normaal en is voor iedereen het gesprek van de dag. Tegen het eind van de middag arriveren we in Jackson.

Over Jackson later meer. We houden het vandaag een beetje kort.

Groetjes en tot later.