Amerika Deel/2B - Reisverslag uit Ureterp, Nederland van gurbe woude - WaarBenJij.nu Amerika Deel/2B - Reisverslag uit Ureterp, Nederland van gurbe woude - WaarBenJij.nu

Amerika Deel/2B

Door: gurbefeikje

Blijf op de hoogte en volg gurbe

09 Juni 2011 | Nederland, Ureterp

Woensdag 8 juni – deel 2

Even een tussendoortje. Ik was vanochtend vroeg (07. 00 uur) wakker en kan dus even een aanvulling op de woensdag geven. Woensdagavond naar down town Coeur DÁlene geweest. Prachtig stadje een een groot meer met veel luxe boten. Gegeten bij restuarant, steak en tereyaki, smaakte goed.

Niet te laat op bed, want vermoeienis van reis nog steeds beetje merkbaar. Om kwart over een vannacht opgeschrikt door sms‘je . Is van Lea, ze is geslaagd voor theorie examen. Daar mag ze ons voor wakker maken, geweldig.(Felicitaties kunnen naar lea_vdwoude@hotmail.com!!)

Gaan zo meteen ontbijten en beetje shoppen. Het weer is hier een stuk vriendelijker. In de loop van de dag gaan we door naar het stadje Missoula, ook wel garden city genoemd. Van daaruit indianenreservaat Flathead indianen en Glacier National park in de Rocky mountains.

groetjes and we keep in touch